#10425: "Excuse perdue lors de la dernière levée"
Na kaj se nanaša prijava?
Kaj se je zgodilo? Prosimo, izberi spodaj
Kaj se je zgodilo? Prosimo, izberi spodaj
Prosimo preverite ali že obstaja poročilo o isti zadevi
Če je tako, GLASUJTE za to poročilo. Poročila z največ glasovi se obravnavajo PREDNOSTNO!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Natančen opis
-
• Kopirajte / prilepite sporočilo o napaki, ki ga vidite na zaslonu, če ga imate.
Si L'excuse est jouée à la dernière levée, elle devient propriété du joueur qui remporte cette levée.
-
• Prosim, pojasnite, kaj ste hoteli storiti, kaj ste naredili in kaj se je zgodilo
Oui. coup 373
• Kateri brskalnik uporabljaš?
Mozilla v5
-
• Kopirajte / prilepite besedilo, prikazano v angleščini, namesto v vašem jeziku. Če imate sliko zaslona te napake (dobra praksa), lahko uporabite Imgur.com za nalaganje in kopirate/prilepite povezavo do slike tukaj.
Si L'excuse est jouée à la dernière levée, elle devient propriété du joueur qui remporte cette levée.
-
• Je ta tekst dosegljiv v prevajalnem sistemu? Če ja, ali je bil preveden več kot 24 ur nazaj?
Oui. coup 373
• Kateri brskalnik uporabljaš?
Mozilla v5
-
• Natančno in jedrnato pojasnite svoj predlog, da bo čim lažje razumeti, kaj mislite.
Si L'excuse est jouée à la dernière levée, elle devient propriété du joueur qui remporte cette levée.
• Kateri brskalnik uporabljaš?
Mozilla v5
-
• Kaj je bilo prikazano na zaslonu, ko ste bili blokirani (prazen zaslon? Del vmesnika za igro? Sporočilo o napaki?)
Si L'excuse est jouée à la dernière levée, elle devient propriété du joueur qui remporte cette levée.
• Kateri brskalnik uporabljaš?
Mozilla v5
-
• Kateri del pravil ni bil upoštevan pri priredbi za BGA
Si L'excuse est jouée à la dernière levée, elle devient propriété du joueur qui remporte cette levée.
-
• Je kršitev pravil vidna na seznamu potez? Če je, pri kateri številki poteze?
Oui. coup 373
• Kateri brskalnik uporabljaš?
Mozilla v5
-
• Katero potezo ste želeli narediti v igri?
Si L'excuse est jouée à la dernière levée, elle devient propriété du joueur qui remporte cette levée.
-
• Kaj ste poskušali narediti, da bi izvedli to potezo v igri?
Oui. coup 373
-
• Kaj se je zgodilo, ko ste poskusili to storiti (sporočilo o napaki, sporočilo v vrstici stanja, ...)?
• Kateri brskalnik uporabljaš?
Mozilla v5
-
• Na kateri točki v igri se je težava pojavila (katera navodila so bila prikazana)
Si L'excuse est jouée à la dernière levée, elle devient propriété du joueur qui remporte cette levée.
-
• Kaj se je zgodilo, ko ste poskušali narediti to potezo v igri (sporočilo o napaki, sporočilo v vrstici stanja, ...)?
Oui. coup 373
• Kateri brskalnik uporabljaš?
Mozilla v5
-
• Prosim opiši problem s prikazom. Če imate sliko zaslona te napake (dobra praksa), lahko uporabite Imgur.com za nalaganje in kopirate/prilepite povezavo do slike tukaj.
Si L'excuse est jouée à la dernière levée, elle devient propriété du joueur qui remporte cette levée.
• Kateri brskalnik uporabljaš?
Mozilla v5
-
• Kopirajte / prilepite besedilo, prikazano v angleščini, namesto v vašem jeziku. Če imate sliko zaslona te napake (dobra praksa), lahko uporabite Imgur.com za nalaganje in kopirate/prilepite povezavo do slike tukaj.
Si L'excuse est jouée à la dernière levée, elle devient propriété du joueur qui remporte cette levée.
-
• Je ta tekst dosegljiv v prevajalnem sistemu? Če ja, ali je bil preveden več kot 24 ur nazaj?
Oui. coup 373
• Kateri brskalnik uporabljaš?
Mozilla v5
-
• Natančno in jedrnato pojasnite svoj predlog, da bo čim lažje razumeti, kaj mislite.
Si L'excuse est jouée à la dernière levée, elle devient propriété du joueur qui remporte cette levée.
• Kateri brskalnik uporabljaš?
Mozilla v5
Zgodovina poročil
coup #373
terghal remporte le pli.
yofuu a joué l'Excuse au dernier pli. Elle est capturée par l'autre équipe.
Or terghal et yofuu sont dans la même équipe.
Merci pour ton retour.
Ton interprétation des règles est inexacte. On peut lire dans les règles de la FFT :
"Mais attention, l'Excuse ne doit pas être jouée à la dernière levée, sauf en cas de Chelem, sinon elle change de camp." -> www.fftarot.fr/assets/documents/R-RO201206.pdf
Et dans d'autres sources :
Wikipédia : "Si l'excuse venait à être jouée sur le dernier pli de la donne, elle change obligatoirement de camp." -> fr.wikipedia.org/wiki/Tarot_fran%C3%A7ais
Le site de Pagat (en anglais) donne plus de précisions : "(Note: this was the rule given by most books, at least until the 1990's, but the official rules of the Fédération Française de Tarot (FFT) are slightly different. They say that if the Excuse is played to the last trick it changes sides. So according to the FFT rule, if an opponent of the bidder plays the Excuse to the last trick, the declarer captures the Excuse even if he does not win the trick.) "
Donc si l'Excuse est jouée à la dernière levée, hors Chelem, l'Excuse est capturée par le camp adverse, peu importe qui remporte le pli.
Merci !
Tcheby
Dodaj nekaj k temu poročilu
- Drug ID mize/ premikanje ID-ja
- Ali je F5 rešil težavo?
- Se je problem pojavil večkrat? Vsakič? Naključno?
- Če imate sliko zaslona te napake (dobra praksa), lahko uporabite Imgur.com za nalaganje in kopirate/prilepite povezavo do slike tukaj.
