#13968: "Bug in Yellow-power"
Na kaj se nanaša prijava?
Kaj se je zgodilo? Prosimo, izberi spodaj
Kaj se je zgodilo? Prosimo, izberi spodaj
Prosimo preverite ali že obstaja poročilo o isti zadevi
Če je tako, GLASUJTE za to poročilo. Poročila z največ glasovi se obravnavajo PREDNOSTNO!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Natančen opis
-
• Kopirajte / prilepite sporočilo o napaki, ki ga vidite na zaslonu, če ga imate.
When a yellow-combo has been made, you may use the yellow power: "The player may place one of their free Bubblees in their Score Area. (A Bubblee is considered free if no Bubblee stands on top of it.)"
-
• Prosim, pojasnite, kaj ste hoteli storiti, kaj ste naredili in kaj se je zgodilo
In move 150, Curling uses the yellow power on a non-free Bubblee. (Takes a green, when a red is stading on top of it.)
• Kateri brskalnik uporabljaš?
Google Chrome v78
-
• Kopirajte / prilepite besedilo, prikazano v angleščini, namesto v vašem jeziku. Če imate sliko zaslona te napake (dobra praksa), lahko uporabite Imgur.com za nalaganje in kopirate/prilepite povezavo do slike tukaj.
When a yellow-combo has been made, you may use the yellow power: "The player may place one of their free Bubblees in their Score Area. (A Bubblee is considered free if no Bubblee stands on top of it.)"
-
• Je ta tekst dosegljiv v prevajalnem sistemu? Če ja, ali je bil preveden več kot 24 ur nazaj?
In move 150, Curling uses the yellow power on a non-free Bubblee. (Takes a green, when a red is stading on top of it.)
• Kateri brskalnik uporabljaš?
Google Chrome v78
-
• Natančno in jedrnato pojasnite svoj predlog, da bo čim lažje razumeti, kaj mislite.
When a yellow-combo has been made, you may use the yellow power: "The player may place one of their free Bubblees in their Score Area. (A Bubblee is considered free if no Bubblee stands on top of it.)"
• Kateri brskalnik uporabljaš?
Google Chrome v78
-
• Kaj je bilo prikazano na zaslonu, ko ste bili blokirani (prazen zaslon? Del vmesnika za igro? Sporočilo o napaki?)
When a yellow-combo has been made, you may use the yellow power: "The player may place one of their free Bubblees in their Score Area. (A Bubblee is considered free if no Bubblee stands on top of it.)"
• Kateri brskalnik uporabljaš?
Google Chrome v78
-
• Kateri del pravil ni bil upoštevan pri priredbi za BGA
When a yellow-combo has been made, you may use the yellow power: "The player may place one of their free Bubblees in their Score Area. (A Bubblee is considered free if no Bubblee stands on top of it.)"
-
• Je kršitev pravil vidna na seznamu potez? Če je, pri kateri številki poteze?
In move 150, Curling uses the yellow power on a non-free Bubblee. (Takes a green, when a red is stading on top of it.)
• Kateri brskalnik uporabljaš?
Google Chrome v78
-
• Katero potezo ste želeli narediti v igri?
When a yellow-combo has been made, you may use the yellow power: "The player may place one of their free Bubblees in their Score Area. (A Bubblee is considered free if no Bubblee stands on top of it.)"
-
• Kaj ste poskušali narediti, da bi izvedli to potezo v igri?
In move 150, Curling uses the yellow power on a non-free Bubblee. (Takes a green, when a red is stading on top of it.)
-
• Kaj se je zgodilo, ko ste poskusili to storiti (sporočilo o napaki, sporočilo v vrstici stanja, ...)?
• Kateri brskalnik uporabljaš?
Google Chrome v78
-
• Na kateri točki v igri se je težava pojavila (katera navodila so bila prikazana)
When a yellow-combo has been made, you may use the yellow power: "The player may place one of their free Bubblees in their Score Area. (A Bubblee is considered free if no Bubblee stands on top of it.)"
-
• Kaj se je zgodilo, ko ste poskušali narediti to potezo v igri (sporočilo o napaki, sporočilo v vrstici stanja, ...)?
In move 150, Curling uses the yellow power on a non-free Bubblee. (Takes a green, when a red is stading on top of it.)
• Kateri brskalnik uporabljaš?
Google Chrome v78
-
• Prosim opiši problem s prikazom. Če imate sliko zaslona te napake (dobra praksa), lahko uporabite Imgur.com za nalaganje in kopirate/prilepite povezavo do slike tukaj.
When a yellow-combo has been made, you may use the yellow power: "The player may place one of their free Bubblees in their Score Area. (A Bubblee is considered free if no Bubblee stands on top of it.)"
• Kateri brskalnik uporabljaš?
Google Chrome v78
-
• Kopirajte / prilepite besedilo, prikazano v angleščini, namesto v vašem jeziku. Če imate sliko zaslona te napake (dobra praksa), lahko uporabite Imgur.com za nalaganje in kopirate/prilepite povezavo do slike tukaj.
When a yellow-combo has been made, you may use the yellow power: "The player may place one of their free Bubblees in their Score Area. (A Bubblee is considered free if no Bubblee stands on top of it.)"
-
• Je ta tekst dosegljiv v prevajalnem sistemu? Če ja, ali je bil preveden več kot 24 ur nazaj?
In move 150, Curling uses the yellow power on a non-free Bubblee. (Takes a green, when a red is stading on top of it.)
• Kateri brskalnik uporabljaš?
Google Chrome v78
-
• Natančno in jedrnato pojasnite svoj predlog, da bo čim lažje razumeti, kaj mislite.
When a yellow-combo has been made, you may use the yellow power: "The player may place one of their free Bubblees in their Score Area. (A Bubblee is considered free if no Bubblee stands on top of it.)"
• Kateri brskalnik uporabljaš?
Google Chrome v78
Zgodovina poročil
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
boardgamearena.com/gamereview?table=517183363 Move#129
"Purple power: Luca1981 sends an uncovered Bubblee to the opposing Planet"
The game allowed the wrong bubblee to be sent. The player sent the second-to-top (green) bubblee, which was covered by another (yellow) bubblee.
The bug can affect both yellow and purple powers, when a column is temporarily overfilled until a player sends a bubblee away (to their score area, or to their opponent's planet). The rules allow the player to choose any "free"/"uncovered" bubblee to send. The rules state that "A Bubblee is considered free if no Bubblee stands on top of it." The player *should* be able to send the topmost bubblee, which is temporarily overflowing from their planet. Instead, the BGA implementation lets them send the bubblee from the topmost of the four positions in the 4x5 planet grid, even though that bubblee is covered by the newly-fallen bubblee.
This bug has been reported previously, without any action/fix.
Dodaj nekaj k temu poročilu
- Drug ID mize/ premikanje ID-ja
- Ali je F5 rešil težavo?
- Se je problem pojavil večkrat? Vsakič? Naključno?
- Če imate sliko zaslona te napake (dobra praksa), lahko uporabite Imgur.com za nalaganje in kopirate/prilepite povezavo do slike tukaj.
