#179849: "Un jardinier execute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pon"
Na kaj se nanaša prijava?
Kaj se je zgodilo? Prosimo, izberi spodaj
Kaj se je zgodilo? Prosimo, izberi spodaj
Prosimo preverite ali že obstaja poročilo o isti zadevi
Če je tako, GLASUJTE za to poročilo. Poročila z največ glasovi se obravnavajo PREDNOSTNO!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Natančen opis
-
• Kopirajte / prilepite sporočilo o napaki, ki ga vidite na zaslonu, če ga imate.
Bonjour,
Un jardinier exécute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pont.
Il ne devrait normalement pas la réaliser si j'ai bien compris la règle. -
• Prosim, pojasnite, kaj ste hoteli storiti, kaj ste naredili in kaj se je zgodilo
Oui, fin de la 2eme manche, Lyra Mars peut utiliser l'action de fin de manche de son jardinier positionné à droite du pont rouge, alors qu'il n'y a plus de dé à droite du pont rouge.
• Kateri brskalnik uporabljaš?
Mozilla v5
-
• Kopirajte / prilepite besedilo, prikazano v angleščini, namesto v vašem jeziku. Če imate sliko zaslona te napake (dobra praksa), lahko uporabite Imgur.com za nalaganje in kopirate/prilepite povezavo do slike tukaj.
Bonjour,
Un jardinier exécute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pont.
Il ne devrait normalement pas la réaliser si j'ai bien compris la règle. -
• Je ta tekst dosegljiv v prevajalnem sistemu? Če ja, ali je bil preveden več kot 24 ur nazaj?
Oui, fin de la 2eme manche, Lyra Mars peut utiliser l'action de fin de manche de son jardinier positionné à droite du pont rouge, alors qu'il n'y a plus de dé à droite du pont rouge.
• Kateri brskalnik uporabljaš?
Mozilla v5
-
• Natančno in jedrnato pojasnite svoj predlog, da bo čim lažje razumeti, kaj mislite.
Bonjour,
Un jardinier exécute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pont.
Il ne devrait normalement pas la réaliser si j'ai bien compris la règle. • Kateri brskalnik uporabljaš?
Mozilla v5
-
• Kaj je bilo prikazano na zaslonu, ko ste bili blokirani (prazen zaslon? Del vmesnika za igro? Sporočilo o napaki?)
Bonjour,
Un jardinier exécute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pont.
Il ne devrait normalement pas la réaliser si j'ai bien compris la règle. • Kateri brskalnik uporabljaš?
Mozilla v5
-
• Kateri del pravil ni bil upoštevan pri priredbi za BGA
Bonjour,
Un jardinier exécute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pont.
Il ne devrait normalement pas la réaliser si j'ai bien compris la règle. -
• Je kršitev pravil vidna na seznamu potez? Če je, pri kateri številki poteze?
Oui, fin de la 2eme manche, Lyra Mars peut utiliser l'action de fin de manche de son jardinier positionné à droite du pont rouge, alors qu'il n'y a plus de dé à droite du pont rouge.
• Kateri brskalnik uporabljaš?
Mozilla v5
-
• Katero potezo ste želeli narediti v igri?
Bonjour,
Un jardinier exécute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pont.
Il ne devrait normalement pas la réaliser si j'ai bien compris la règle. -
• Kaj ste poskušali narediti, da bi izvedli to potezo v igri?
Oui, fin de la 2eme manche, Lyra Mars peut utiliser l'action de fin de manche de son jardinier positionné à droite du pont rouge, alors qu'il n'y a plus de dé à droite du pont rouge.
-
• Kaj se je zgodilo, ko ste poskusili to storiti (sporočilo o napaki, sporočilo v vrstici stanja, ...)?
• Kateri brskalnik uporabljaš?
Mozilla v5
-
• Na kateri točki v igri se je težava pojavila (katera navodila so bila prikazana)
Bonjour,
Un jardinier exécute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pont.
Il ne devrait normalement pas la réaliser si j'ai bien compris la règle. -
• Kaj se je zgodilo, ko ste poskušali narediti to potezo v igri (sporočilo o napaki, sporočilo v vrstici stanja, ...)?
Oui, fin de la 2eme manche, Lyra Mars peut utiliser l'action de fin de manche de son jardinier positionné à droite du pont rouge, alors qu'il n'y a plus de dé à droite du pont rouge.
• Kateri brskalnik uporabljaš?
Mozilla v5
-
• Prosim opiši problem s prikazom. Če imate sliko zaslona te napake (dobra praksa), lahko uporabite Imgur.com za nalaganje in kopirate/prilepite povezavo do slike tukaj.
Bonjour,
Un jardinier exécute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pont.
Il ne devrait normalement pas la réaliser si j'ai bien compris la règle. • Kateri brskalnik uporabljaš?
Mozilla v5
-
• Kopirajte / prilepite besedilo, prikazano v angleščini, namesto v vašem jeziku. Če imate sliko zaslona te napake (dobra praksa), lahko uporabite Imgur.com za nalaganje in kopirate/prilepite povezavo do slike tukaj.
Bonjour,
Un jardinier exécute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pont.
Il ne devrait normalement pas la réaliser si j'ai bien compris la règle. -
• Je ta tekst dosegljiv v prevajalnem sistemu? Če ja, ali je bil preveden več kot 24 ur nazaj?
Oui, fin de la 2eme manche, Lyra Mars peut utiliser l'action de fin de manche de son jardinier positionné à droite du pont rouge, alors qu'il n'y a plus de dé à droite du pont rouge.
• Kateri brskalnik uporabljaš?
Mozilla v5
-
• Natančno in jedrnato pojasnite svoj predlog, da bo čim lažje razumeti, kaj mislite.
Bonjour,
Un jardinier exécute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pont.
Il ne devrait normalement pas la réaliser si j'ai bien compris la règle. • Kateri brskalnik uporabljaš?
Mozilla v5
Zgodovina poročil
Dodaj nekaj k temu poročilu
- Drug ID mize/ premikanje ID-ja
- Ali je F5 rešil težavo?
- Se je problem pojavil večkrat? Vsakič? Naključno?
- Če imate sliko zaslona te napake (dobra praksa), lahko uporabite Imgur.com za nalaganje in kopirate/prilepite povezavo do slike tukaj.
