#26230: "The Shaman tile's power rules discrepancy"
Na kaj se nanaša prijava?
Kaj se je zgodilo? Prosimo, izberi spodaj
Kaj se je zgodilo? Prosimo, izberi spodaj
Prosimo preverite ali že obstaja poročilo o isti zadevi
Če je tako, GLASUJTE za to poročilo. Poročila z največ glasovi se obravnavajo PREDNOSTNO!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Natančen opis
-
• Kopirajte / prilepite sporočilo o napaki, ki ga vidite na zaslonu, če ga imate.
In the rulebook it states that "When you place the shaman, you must immediately return 1 of your meeples to your supply without scoring points. It does not matter which tile this meeple is returned from."
In the game on Move #86 it gives me the option to skip taking a tribe member back, so allowed me to ignore the "must" instruction from the rules. Either the rules are wrong or the implementation needs to force the player to take back a meeple. -
• Prosim, pojasnite, kaj ste hoteli storiti, kaj ste naredili in kaj se je zgodilo
86
• Kateri brskalnik uporabljaš?
Google Chrome v86
-
• Kopirajte / prilepite besedilo, prikazano v angleščini, namesto v vašem jeziku. Če imate sliko zaslona te napake (dobra praksa), lahko uporabite Imgur.com za nalaganje in kopirate/prilepite povezavo do slike tukaj.
In the rulebook it states that "When you place the shaman, you must immediately return 1 of your meeples to your supply without scoring points. It does not matter which tile this meeple is returned from."
In the game on Move #86 it gives me the option to skip taking a tribe member back, so allowed me to ignore the "must" instruction from the rules. Either the rules are wrong or the implementation needs to force the player to take back a meeple. -
• Je ta tekst dosegljiv v prevajalnem sistemu? Če ja, ali je bil preveden več kot 24 ur nazaj?
86
• Kateri brskalnik uporabljaš?
Google Chrome v86
-
• Natančno in jedrnato pojasnite svoj predlog, da bo čim lažje razumeti, kaj mislite.
In the rulebook it states that "When you place the shaman, you must immediately return 1 of your meeples to your supply without scoring points. It does not matter which tile this meeple is returned from."
In the game on Move #86 it gives me the option to skip taking a tribe member back, so allowed me to ignore the "must" instruction from the rules. Either the rules are wrong or the implementation needs to force the player to take back a meeple. • Kateri brskalnik uporabljaš?
Google Chrome v86
-
• Kaj je bilo prikazano na zaslonu, ko ste bili blokirani (prazen zaslon? Del vmesnika za igro? Sporočilo o napaki?)
In the rulebook it states that "When you place the shaman, you must immediately return 1 of your meeples to your supply without scoring points. It does not matter which tile this meeple is returned from."
In the game on Move #86 it gives me the option to skip taking a tribe member back, so allowed me to ignore the "must" instruction from the rules. Either the rules are wrong or the implementation needs to force the player to take back a meeple. • Kateri brskalnik uporabljaš?
Google Chrome v86
-
• Kateri del pravil ni bil upoštevan pri priredbi za BGA
In the rulebook it states that "When you place the shaman, you must immediately return 1 of your meeples to your supply without scoring points. It does not matter which tile this meeple is returned from."
In the game on Move #86 it gives me the option to skip taking a tribe member back, so allowed me to ignore the "must" instruction from the rules. Either the rules are wrong or the implementation needs to force the player to take back a meeple. -
• Je kršitev pravil vidna na seznamu potez? Če je, pri kateri številki poteze?
86
• Kateri brskalnik uporabljaš?
Google Chrome v86
-
• Katero potezo ste želeli narediti v igri?
In the rulebook it states that "When you place the shaman, you must immediately return 1 of your meeples to your supply without scoring points. It does not matter which tile this meeple is returned from."
In the game on Move #86 it gives me the option to skip taking a tribe member back, so allowed me to ignore the "must" instruction from the rules. Either the rules are wrong or the implementation needs to force the player to take back a meeple. -
• Kaj ste poskušali narediti, da bi izvedli to potezo v igri?
86
-
• Kaj se je zgodilo, ko ste poskusili to storiti (sporočilo o napaki, sporočilo v vrstici stanja, ...)?
• Kateri brskalnik uporabljaš?
Google Chrome v86
-
• Na kateri točki v igri se je težava pojavila (katera navodila so bila prikazana)
In the rulebook it states that "When you place the shaman, you must immediately return 1 of your meeples to your supply without scoring points. It does not matter which tile this meeple is returned from."
In the game on Move #86 it gives me the option to skip taking a tribe member back, so allowed me to ignore the "must" instruction from the rules. Either the rules are wrong or the implementation needs to force the player to take back a meeple. -
• Kaj se je zgodilo, ko ste poskušali narediti to potezo v igri (sporočilo o napaki, sporočilo v vrstici stanja, ...)?
86
• Kateri brskalnik uporabljaš?
Google Chrome v86
-
• Prosim opiši problem s prikazom. Če imate sliko zaslona te napake (dobra praksa), lahko uporabite Imgur.com za nalaganje in kopirate/prilepite povezavo do slike tukaj.
In the rulebook it states that "When you place the shaman, you must immediately return 1 of your meeples to your supply without scoring points. It does not matter which tile this meeple is returned from."
In the game on Move #86 it gives me the option to skip taking a tribe member back, so allowed me to ignore the "must" instruction from the rules. Either the rules are wrong or the implementation needs to force the player to take back a meeple. • Kateri brskalnik uporabljaš?
Google Chrome v86
-
• Kopirajte / prilepite besedilo, prikazano v angleščini, namesto v vašem jeziku. Če imate sliko zaslona te napake (dobra praksa), lahko uporabite Imgur.com za nalaganje in kopirate/prilepite povezavo do slike tukaj.
In the rulebook it states that "When you place the shaman, you must immediately return 1 of your meeples to your supply without scoring points. It does not matter which tile this meeple is returned from."
In the game on Move #86 it gives me the option to skip taking a tribe member back, so allowed me to ignore the "must" instruction from the rules. Either the rules are wrong or the implementation needs to force the player to take back a meeple. -
• Je ta tekst dosegljiv v prevajalnem sistemu? Če ja, ali je bil preveden več kot 24 ur nazaj?
86
• Kateri brskalnik uporabljaš?
Google Chrome v86
-
• Natančno in jedrnato pojasnite svoj predlog, da bo čim lažje razumeti, kaj mislite.
In the rulebook it states that "When you place the shaman, you must immediately return 1 of your meeples to your supply without scoring points. It does not matter which tile this meeple is returned from."
In the game on Move #86 it gives me the option to skip taking a tribe member back, so allowed me to ignore the "must" instruction from the rules. Either the rules are wrong or the implementation needs to force the player to take back a meeple. • Kateri brskalnik uporabljaš?
Google Chrome v86
Zgodovina poročil
The shaman tile rules are on page 8
the English rules are false. The German rules state that one "may immediately withdraw a meeple". The publisher is already informed :-)
Well observed on your end!
Thanks
images.zmangames.com/filer_public/c4/e3/c4e3d954-fb6d-4b30-a748-95cf72c2733c/carc_hg_rulebook_en_web.pdf
Dodaj nekaj k temu poročilu
- Drug ID mize/ premikanje ID-ja
- Ali je F5 rešil težavo?
- Se je problem pojavil večkrat? Vsakič? Naključno?
- Če imate sliko zaslona te napake (dobra praksa), lahko uporabite Imgur.com za nalaganje in kopirate/prilepite povezavo do slike tukaj.
