#65828: "Attacking again impossible after a successful Armor unit Close Assault on an enemy in Wire"
Na kaj se nanaša prijava?
Kaj se je zgodilo? Prosimo, izberi spodaj
Kaj se je zgodilo? Prosimo, izberi spodaj
Prosimo preverite ali že obstaja poročilo o isti zadevi
Če je tako, GLASUJTE za to poročilo. Poročila z največ glasovi se obravnavajo PREDNOSTNO!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Natančen opis
-
• Kopirajte / prilepite sporočilo o napaki, ki ga vidite na zaslonu, če ga imate.
Hello,
The following text from the official Memoir 44 FAQ is not respected :
"Q. May an Armor unit after a successful Close Assault on an enemy in Wire perform an Armor Overrun by Taking Ground and attacking again?
A. Yes. An Armor unit that makes a successful Close Assault on an enemy unit on a Wire hex may Armor Overrun and battle. The Wire is removed. If the Overrun is successful, the Armor may not Take Ground because Wire states that units may not move further that turn, which includes Taking Ground."
Le texte suivant de la FAQ officielle de Mémoire 44 n'est pas respecté :
"Q. Une unité de blindés peut-elle effectuer une Percée de blindés après avoir éliminé en combat rapproché une unité ennemie se trouvant dans des barbelés ?
R. Dans ce cas, l'unité blindée peut effectuer une Prise de terrain et une Percée de blindés (c'est-à-dire combattre de nouveau) mais elle ne pourra pas se déplacer une nouvelle fois, même si la Percée de blindés élimine une unité ennemie en combat rapproché, à cause des barbelés (retirez néanmoins les barbelés du plateau de jeu)."
Thank you,
Frédéric
-
• Prosim, pojasnite, kaj ste hoteli storiti, kaj ste naredili in kaj se je zgodilo
Visible sur les coups : #219, #220, #221
• Kateri brskalnik uporabljaš?
Google Chrome v102
-
• Kopirajte / prilepite besedilo, prikazano v angleščini, namesto v vašem jeziku. Če imate sliko zaslona te napake (dobra praksa), lahko uporabite Imgur.com za nalaganje in kopirate/prilepite povezavo do slike tukaj.
Hello,
The following text from the official Memoir 44 FAQ is not respected :
"Q. May an Armor unit after a successful Close Assault on an enemy in Wire perform an Armor Overrun by Taking Ground and attacking again?
A. Yes. An Armor unit that makes a successful Close Assault on an enemy unit on a Wire hex may Armor Overrun and battle. The Wire is removed. If the Overrun is successful, the Armor may not Take Ground because Wire states that units may not move further that turn, which includes Taking Ground."
Le texte suivant de la FAQ officielle de Mémoire 44 n'est pas respecté :
"Q. Une unité de blindés peut-elle effectuer une Percée de blindés après avoir éliminé en combat rapproché une unité ennemie se trouvant dans des barbelés ?
R. Dans ce cas, l'unité blindée peut effectuer une Prise de terrain et une Percée de blindés (c'est-à-dire combattre de nouveau) mais elle ne pourra pas se déplacer une nouvelle fois, même si la Percée de blindés élimine une unité ennemie en combat rapproché, à cause des barbelés (retirez néanmoins les barbelés du plateau de jeu)."
Thank you,
Frédéric
-
• Je ta tekst dosegljiv v prevajalnem sistemu? Če ja, ali je bil preveden več kot 24 ur nazaj?
Visible sur les coups : #219, #220, #221
• Kateri brskalnik uporabljaš?
Google Chrome v102
-
• Natančno in jedrnato pojasnite svoj predlog, da bo čim lažje razumeti, kaj mislite.
Hello,
The following text from the official Memoir 44 FAQ is not respected :
"Q. May an Armor unit after a successful Close Assault on an enemy in Wire perform an Armor Overrun by Taking Ground and attacking again?
A. Yes. An Armor unit that makes a successful Close Assault on an enemy unit on a Wire hex may Armor Overrun and battle. The Wire is removed. If the Overrun is successful, the Armor may not Take Ground because Wire states that units may not move further that turn, which includes Taking Ground."
Le texte suivant de la FAQ officielle de Mémoire 44 n'est pas respecté :
"Q. Une unité de blindés peut-elle effectuer une Percée de blindés après avoir éliminé en combat rapproché une unité ennemie se trouvant dans des barbelés ?
R. Dans ce cas, l'unité blindée peut effectuer une Prise de terrain et une Percée de blindés (c'est-à-dire combattre de nouveau) mais elle ne pourra pas se déplacer une nouvelle fois, même si la Percée de blindés élimine une unité ennemie en combat rapproché, à cause des barbelés (retirez néanmoins les barbelés du plateau de jeu)."
Thank you,
Frédéric
• Kateri brskalnik uporabljaš?
Google Chrome v102
-
• Kaj je bilo prikazano na zaslonu, ko ste bili blokirani (prazen zaslon? Del vmesnika za igro? Sporočilo o napaki?)
Hello,
The following text from the official Memoir 44 FAQ is not respected :
"Q. May an Armor unit after a successful Close Assault on an enemy in Wire perform an Armor Overrun by Taking Ground and attacking again?
A. Yes. An Armor unit that makes a successful Close Assault on an enemy unit on a Wire hex may Armor Overrun and battle. The Wire is removed. If the Overrun is successful, the Armor may not Take Ground because Wire states that units may not move further that turn, which includes Taking Ground."
Le texte suivant de la FAQ officielle de Mémoire 44 n'est pas respecté :
"Q. Une unité de blindés peut-elle effectuer une Percée de blindés après avoir éliminé en combat rapproché une unité ennemie se trouvant dans des barbelés ?
R. Dans ce cas, l'unité blindée peut effectuer une Prise de terrain et une Percée de blindés (c'est-à-dire combattre de nouveau) mais elle ne pourra pas se déplacer une nouvelle fois, même si la Percée de blindés élimine une unité ennemie en combat rapproché, à cause des barbelés (retirez néanmoins les barbelés du plateau de jeu)."
Thank you,
Frédéric
• Kateri brskalnik uporabljaš?
Google Chrome v102
-
• Kateri del pravil ni bil upoštevan pri priredbi za BGA
Hello,
The following text from the official Memoir 44 FAQ is not respected :
"Q. May an Armor unit after a successful Close Assault on an enemy in Wire perform an Armor Overrun by Taking Ground and attacking again?
A. Yes. An Armor unit that makes a successful Close Assault on an enemy unit on a Wire hex may Armor Overrun and battle. The Wire is removed. If the Overrun is successful, the Armor may not Take Ground because Wire states that units may not move further that turn, which includes Taking Ground."
Le texte suivant de la FAQ officielle de Mémoire 44 n'est pas respecté :
"Q. Une unité de blindés peut-elle effectuer une Percée de blindés après avoir éliminé en combat rapproché une unité ennemie se trouvant dans des barbelés ?
R. Dans ce cas, l'unité blindée peut effectuer une Prise de terrain et une Percée de blindés (c'est-à-dire combattre de nouveau) mais elle ne pourra pas se déplacer une nouvelle fois, même si la Percée de blindés élimine une unité ennemie en combat rapproché, à cause des barbelés (retirez néanmoins les barbelés du plateau de jeu)."
Thank you,
Frédéric
-
• Je kršitev pravil vidna na seznamu potez? Če je, pri kateri številki poteze?
Visible sur les coups : #219, #220, #221
• Kateri brskalnik uporabljaš?
Google Chrome v102
-
• Katero potezo ste želeli narediti v igri?
Hello,
The following text from the official Memoir 44 FAQ is not respected :
"Q. May an Armor unit after a successful Close Assault on an enemy in Wire perform an Armor Overrun by Taking Ground and attacking again?
A. Yes. An Armor unit that makes a successful Close Assault on an enemy unit on a Wire hex may Armor Overrun and battle. The Wire is removed. If the Overrun is successful, the Armor may not Take Ground because Wire states that units may not move further that turn, which includes Taking Ground."
Le texte suivant de la FAQ officielle de Mémoire 44 n'est pas respecté :
"Q. Une unité de blindés peut-elle effectuer une Percée de blindés après avoir éliminé en combat rapproché une unité ennemie se trouvant dans des barbelés ?
R. Dans ce cas, l'unité blindée peut effectuer une Prise de terrain et une Percée de blindés (c'est-à-dire combattre de nouveau) mais elle ne pourra pas se déplacer une nouvelle fois, même si la Percée de blindés élimine une unité ennemie en combat rapproché, à cause des barbelés (retirez néanmoins les barbelés du plateau de jeu)."
Thank you,
Frédéric
-
• Kaj ste poskušali narediti, da bi izvedli to potezo v igri?
Visible sur les coups : #219, #220, #221
-
• Kaj se je zgodilo, ko ste poskusili to storiti (sporočilo o napaki, sporočilo v vrstici stanja, ...)?
• Kateri brskalnik uporabljaš?
Google Chrome v102
-
• Na kateri točki v igri se je težava pojavila (katera navodila so bila prikazana)
Hello,
The following text from the official Memoir 44 FAQ is not respected :
"Q. May an Armor unit after a successful Close Assault on an enemy in Wire perform an Armor Overrun by Taking Ground and attacking again?
A. Yes. An Armor unit that makes a successful Close Assault on an enemy unit on a Wire hex may Armor Overrun and battle. The Wire is removed. If the Overrun is successful, the Armor may not Take Ground because Wire states that units may not move further that turn, which includes Taking Ground."
Le texte suivant de la FAQ officielle de Mémoire 44 n'est pas respecté :
"Q. Une unité de blindés peut-elle effectuer une Percée de blindés après avoir éliminé en combat rapproché une unité ennemie se trouvant dans des barbelés ?
R. Dans ce cas, l'unité blindée peut effectuer une Prise de terrain et une Percée de blindés (c'est-à-dire combattre de nouveau) mais elle ne pourra pas se déplacer une nouvelle fois, même si la Percée de blindés élimine une unité ennemie en combat rapproché, à cause des barbelés (retirez néanmoins les barbelés du plateau de jeu)."
Thank you,
Frédéric
-
• Kaj se je zgodilo, ko ste poskušali narediti to potezo v igri (sporočilo o napaki, sporočilo v vrstici stanja, ...)?
Visible sur les coups : #219, #220, #221
• Kateri brskalnik uporabljaš?
Google Chrome v102
-
• Prosim opiši problem s prikazom. Če imate sliko zaslona te napake (dobra praksa), lahko uporabite Imgur.com za nalaganje in kopirate/prilepite povezavo do slike tukaj.
Hello,
The following text from the official Memoir 44 FAQ is not respected :
"Q. May an Armor unit after a successful Close Assault on an enemy in Wire perform an Armor Overrun by Taking Ground and attacking again?
A. Yes. An Armor unit that makes a successful Close Assault on an enemy unit on a Wire hex may Armor Overrun and battle. The Wire is removed. If the Overrun is successful, the Armor may not Take Ground because Wire states that units may not move further that turn, which includes Taking Ground."
Le texte suivant de la FAQ officielle de Mémoire 44 n'est pas respecté :
"Q. Une unité de blindés peut-elle effectuer une Percée de blindés après avoir éliminé en combat rapproché une unité ennemie se trouvant dans des barbelés ?
R. Dans ce cas, l'unité blindée peut effectuer une Prise de terrain et une Percée de blindés (c'est-à-dire combattre de nouveau) mais elle ne pourra pas se déplacer une nouvelle fois, même si la Percée de blindés élimine une unité ennemie en combat rapproché, à cause des barbelés (retirez néanmoins les barbelés du plateau de jeu)."
Thank you,
Frédéric
• Kateri brskalnik uporabljaš?
Google Chrome v102
-
• Kopirajte / prilepite besedilo, prikazano v angleščini, namesto v vašem jeziku. Če imate sliko zaslona te napake (dobra praksa), lahko uporabite Imgur.com za nalaganje in kopirate/prilepite povezavo do slike tukaj.
Hello,
The following text from the official Memoir 44 FAQ is not respected :
"Q. May an Armor unit after a successful Close Assault on an enemy in Wire perform an Armor Overrun by Taking Ground and attacking again?
A. Yes. An Armor unit that makes a successful Close Assault on an enemy unit on a Wire hex may Armor Overrun and battle. The Wire is removed. If the Overrun is successful, the Armor may not Take Ground because Wire states that units may not move further that turn, which includes Taking Ground."
Le texte suivant de la FAQ officielle de Mémoire 44 n'est pas respecté :
"Q. Une unité de blindés peut-elle effectuer une Percée de blindés après avoir éliminé en combat rapproché une unité ennemie se trouvant dans des barbelés ?
R. Dans ce cas, l'unité blindée peut effectuer une Prise de terrain et une Percée de blindés (c'est-à-dire combattre de nouveau) mais elle ne pourra pas se déplacer une nouvelle fois, même si la Percée de blindés élimine une unité ennemie en combat rapproché, à cause des barbelés (retirez néanmoins les barbelés du plateau de jeu)."
Thank you,
Frédéric
-
• Je ta tekst dosegljiv v prevajalnem sistemu? Če ja, ali je bil preveden več kot 24 ur nazaj?
Visible sur les coups : #219, #220, #221
• Kateri brskalnik uporabljaš?
Google Chrome v102
-
• Natančno in jedrnato pojasnite svoj predlog, da bo čim lažje razumeti, kaj mislite.
Hello,
The following text from the official Memoir 44 FAQ is not respected :
"Q. May an Armor unit after a successful Close Assault on an enemy in Wire perform an Armor Overrun by Taking Ground and attacking again?
A. Yes. An Armor unit that makes a successful Close Assault on an enemy unit on a Wire hex may Armor Overrun and battle. The Wire is removed. If the Overrun is successful, the Armor may not Take Ground because Wire states that units may not move further that turn, which includes Taking Ground."
Le texte suivant de la FAQ officielle de Mémoire 44 n'est pas respecté :
"Q. Une unité de blindés peut-elle effectuer une Percée de blindés après avoir éliminé en combat rapproché une unité ennemie se trouvant dans des barbelés ?
R. Dans ce cas, l'unité blindée peut effectuer une Prise de terrain et une Percée de blindés (c'est-à-dire combattre de nouveau) mais elle ne pourra pas se déplacer une nouvelle fois, même si la Percée de blindés élimine une unité ennemie en combat rapproché, à cause des barbelés (retirez néanmoins les barbelés du plateau de jeu)."
Thank you,
Frédéric
• Kateri brskalnik uporabljaš?
Google Chrome v102
Zgodovina poročil
Dodaj nekaj k temu poročilu
- Drug ID mize/ premikanje ID-ja
- Ali je F5 rešil težavo?
- Se je problem pojavil večkrat? Vsakič? Naključno?
- Če imate sliko zaslona te napake (dobra praksa), lahko uporabite Imgur.com za nalaganje in kopirate/prilepite povezavo do slike tukaj.
