#69029: "Asked to discard in the middle of action and not at the end"
Na kaj se nanaša prijava?
Kaj se je zgodilo? Prosimo, izberi spodaj
Kaj se je zgodilo? Prosimo, izberi spodaj
Prosimo preverite ali že obstaja poročilo o isti zadevi
Če je tako, GLASUJTE za to poročilo. Poročila z največ glasovi se obravnavajo PREDNOSTNO!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Natančen opis
-
• Kopirajte / prilepite sporočilo o napaki, ki ga vidite na zaslonu, če ga imate.
"A player can't have more than 7 cards at the end of their action"
During the terrace placement action, I got a pigeon card that made me draw 2 ingredients, pushing me over the 7-card limit.
I was asked to discard down immediatly, while i could still place terraces and had coin cards in hand that i could spend. -
• Prosim, pojasnite, kaj ste hoteli storiti, kaj ste naredili in kaj se je zgodilo
move 157
• Kateri brskalnik uporabljaš?
Mozilla v5
-
• Kopirajte / prilepite besedilo, prikazano v angleščini, namesto v vašem jeziku. Če imate sliko zaslona te napake (dobra praksa), lahko uporabite Imgur.com za nalaganje in kopirate/prilepite povezavo do slike tukaj.
"A player can't have more than 7 cards at the end of their action"
During the terrace placement action, I got a pigeon card that made me draw 2 ingredients, pushing me over the 7-card limit.
I was asked to discard down immediatly, while i could still place terraces and had coin cards in hand that i could spend. -
• Je ta tekst dosegljiv v prevajalnem sistemu? Če ja, ali je bil preveden več kot 24 ur nazaj?
move 157
• Kateri brskalnik uporabljaš?
Mozilla v5
-
• Natančno in jedrnato pojasnite svoj predlog, da bo čim lažje razumeti, kaj mislite.
"A player can't have more than 7 cards at the end of their action"
During the terrace placement action, I got a pigeon card that made me draw 2 ingredients, pushing me over the 7-card limit.
I was asked to discard down immediatly, while i could still place terraces and had coin cards in hand that i could spend. • Kateri brskalnik uporabljaš?
Mozilla v5
-
• Kaj je bilo prikazano na zaslonu, ko ste bili blokirani (prazen zaslon? Del vmesnika za igro? Sporočilo o napaki?)
"A player can't have more than 7 cards at the end of their action"
During the terrace placement action, I got a pigeon card that made me draw 2 ingredients, pushing me over the 7-card limit.
I was asked to discard down immediatly, while i could still place terraces and had coin cards in hand that i could spend. • Kateri brskalnik uporabljaš?
Mozilla v5
-
• Kateri del pravil ni bil upoštevan pri priredbi za BGA
"A player can't have more than 7 cards at the end of their action"
During the terrace placement action, I got a pigeon card that made me draw 2 ingredients, pushing me over the 7-card limit.
I was asked to discard down immediatly, while i could still place terraces and had coin cards in hand that i could spend. -
• Je kršitev pravil vidna na seznamu potez? Če je, pri kateri številki poteze?
move 157
• Kateri brskalnik uporabljaš?
Mozilla v5
-
• Katero potezo ste želeli narediti v igri?
"A player can't have more than 7 cards at the end of their action"
During the terrace placement action, I got a pigeon card that made me draw 2 ingredients, pushing me over the 7-card limit.
I was asked to discard down immediatly, while i could still place terraces and had coin cards in hand that i could spend. -
• Kaj ste poskušali narediti, da bi izvedli to potezo v igri?
move 157
-
• Kaj se je zgodilo, ko ste poskusili to storiti (sporočilo o napaki, sporočilo v vrstici stanja, ...)?
• Kateri brskalnik uporabljaš?
Mozilla v5
-
• Na kateri točki v igri se je težava pojavila (katera navodila so bila prikazana)
"A player can't have more than 7 cards at the end of their action"
During the terrace placement action, I got a pigeon card that made me draw 2 ingredients, pushing me over the 7-card limit.
I was asked to discard down immediatly, while i could still place terraces and had coin cards in hand that i could spend. -
• Kaj se je zgodilo, ko ste poskušali narediti to potezo v igri (sporočilo o napaki, sporočilo v vrstici stanja, ...)?
move 157
• Kateri brskalnik uporabljaš?
Mozilla v5
-
• Prosim opiši problem s prikazom. Če imate sliko zaslona te napake (dobra praksa), lahko uporabite Imgur.com za nalaganje in kopirate/prilepite povezavo do slike tukaj.
"A player can't have more than 7 cards at the end of their action"
During the terrace placement action, I got a pigeon card that made me draw 2 ingredients, pushing me over the 7-card limit.
I was asked to discard down immediatly, while i could still place terraces and had coin cards in hand that i could spend. • Kateri brskalnik uporabljaš?
Mozilla v5
-
• Kopirajte / prilepite besedilo, prikazano v angleščini, namesto v vašem jeziku. Če imate sliko zaslona te napake (dobra praksa), lahko uporabite Imgur.com za nalaganje in kopirate/prilepite povezavo do slike tukaj.
"A player can't have more than 7 cards at the end of their action"
During the terrace placement action, I got a pigeon card that made me draw 2 ingredients, pushing me over the 7-card limit.
I was asked to discard down immediatly, while i could still place terraces and had coin cards in hand that i could spend. -
• Je ta tekst dosegljiv v prevajalnem sistemu? Če ja, ali je bil preveden več kot 24 ur nazaj?
move 157
• Kateri brskalnik uporabljaš?
Mozilla v5
-
• Natančno in jedrnato pojasnite svoj predlog, da bo čim lažje razumeti, kaj mislite.
"A player can't have more than 7 cards at the end of their action"
During the terrace placement action, I got a pigeon card that made me draw 2 ingredients, pushing me over the 7-card limit.
I was asked to discard down immediatly, while i could still place terraces and had coin cards in hand that i could spend. • Kateri brskalnik uporabljaš?
Mozilla v5
Zgodovina poročil
In this situation, these 2 statements contradict
-A player can't have more than 7 cards at the end of their action
- A player can temporarely go over the limit and then immediatly discard down to the limit
temporarily, to go over the limit and then immediately discard any card(s) in hand down to the limit."
The rule is about drawing a resource card, you can can go over the 7-limit to not forbid you yo draw a new resource card but immediately, you have to discard one of them.
So, there is no bug, you have to discard your card right after you draw the exceeding card.
Dodaj nekaj k temu poročilu
- Drug ID mize/ premikanje ID-ja
- Ali je F5 rešil težavo?
- Se je problem pojavil večkrat? Vsakič? Naključno?
- Če imate sliko zaslona te napake (dobra praksa), lahko uporabite Imgur.com za nalaganje in kopirate/prilepite povezavo do slike tukaj.
